Obține o ofertă personalizată

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
17/3/2024

Afaceri durabile și exit-uri rentabile. Câți antreprenori români sunt conștienți de opțiunile disponibile?

Dacă ți s-ar ivi, din senin, o oportunitate de a îți vinde afacerea, ce ai face?
Afaceri durabile și exit-uri rentabile. Câți antreprenori români sunt conștienți de opțiunile disponibile?
Share
Linkedin
youtube
instagram
facebook

În România, întâlnim antreprenori care au obținut succes prin ieșiri din afaceri anterioare și au reinvestit apoi capitalul în noi inițiative.

Ultimele statistici privind exit-urile făcute în România au concluzionat că antreprenorii care au făcut cele mai importante 50 de exit-uri sunt mai bogaţi cu 5 miliarde de Euro. (...)  Ziarul Financiar a evidențiat că peste 15 tranzacții în România au fost evaluate la peste 100 de milioane de euro.

Citește mai mult pe:
financialintelligence.ro/
Detalii
Data
17/3/2024
Categorie
Apariții media
timp de citit
2 min
Autor
Laurențiu Stan are o experiență de aproape două decenii în domeniul evaluărilor de afaceri, active tangibile și intangibile. În prezent, se axează pe dezvoltarea a două concepte inovatoare în România, de Value Growth și Exit Planning Advisory. Pe parcursul carierei, a primit certificări și recunoașteri din partea unor organizații naționale și internaționale de prestigiu din domeniul evaluărilor, printre care Certified Valuation Analyst – CVA™️ acordată de The European Association Of Certified Valuators And Analysts – EACVA™️ și titulatura de Recognised European Valuer – REV®️ conferită de The European Group Of Valuers' Associations – TEGoVA. De asemenea, este membru al prestigioasei The Royal Institution of Chartered Surveyors – RICS și membru Acreditat ANEVAR (MAA) pentru specializarea Evaluări de Întreprinderi, de Fond de Comerț și alte Active Necorporale.
Alte articole
28
Sep
Apariții media

Strategii pentru evaluarea și creșterea valorii unei companii. Cele mai bune practici pentru antreprenori

Strategia de creștere este, de fapt, strategia de business, pentru că orice afacere este înființată pentru a se dezvolta, nu pentru a stagna sau, mai rău, a decădea.
Deschide
28
Sep
Apariții media

ESOP – factor de creștere a valorii unei companii?

Atingerea succesului unei companii, mai ales în domenii ca tehnologia, cercetarea și consultanța pentru afaceri, depinde în mare măsură de oamenii din echipă, de talentul, calificarea și gradul de motivare al acestora.
Deschide
kapital minds

Obține o ofertă personalizată

Hai sa discutăm despre cum îți putem accelera afacerea și asigura succesul.